днiпровське басейнове управлiння водних ресурсiв
Державне агентство водних ресурсів України
27 червня 2017

Адреса

Київська обл., м. Вишгород,вул.
Київська, 10 В
тел. 04596 5 44 25, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

 

Робота зі зверненнями

Робота зі зверненнями громадян за період січень - березень 2017 року

    До Управління за період січень – березень  2017 року до Управління надійшло 13 запитів, а саме: 12 – від громадян, 1– від інших органів, установ, організацій.

         У зверненнях були порушували наступні питання: про надання довідок щодо заробітної плати; про надання інформації про р. Десну з врахуванням графічних матеріалів; про погодження меж земельних ділянок; про надання інформації щодо обвідного каналу Київського водосховища; про надання інформації стосовно Шолохівського водосховища та стану води; про перекриття дамби та затоплення прилеглої території та про організацію зйомки.

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за I квартал 2017 рік

 

                                                                                                                                                                                                                                    Додаток 1

                                                  Довідка щодо роботи із зверненнями громадян                                             

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.01.17 по 31.03.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

7

0

0

0

0

0

7

0

1

0

6

0

0

0

0

0

7

2

Від громадян на особистому прийомі

2

0

0

0

0

0

2

0

0

0

2

0

0

0

0

0

2

3

Через уповноважену особу

1

0

0

0

0

0

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

1

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

2

0

0

0

0

0

2

0

1

0

0

1

0

0

0

0

2

7

Від інших органів, установ організацій

1

0

0

0

0

0

0

1

0

0

1

0

0

0

0

0

1

 

Разом

13

0

0

0

0

0

12

1

3

0

8

1

0

0

0

0

13

 

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

                                                                                                                                                                                           Додаток 2

 

 

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.01.17  по 31.03.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

1

Від громадян поштою

7

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

2

Від громадян на особистому прийомі

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

3

Через уповноважену особу

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

           з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

2

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

7

Від інших органів, установ організацій

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

 

Разом

13

0

1

0

0

0

0

1

0

0

0

11

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

13

1. Промислова політика ; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв'язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальний захист; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона здоров'я; 9. Комунальне господарство; 10. Житлова політика; 11. Екологія та природні ресурси; 12. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 13. Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт; 14. Культура та культурна спадщина, туризм; 15. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 16. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 17. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 18. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 19. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 20. Діяльність місцевих органів виконавчої; 21. Діяльність органів місцевого самоврядування; 22. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 23. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 24. Інше.

                                                         

 

 

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за 2016 рік

 

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.01.16 по 31.12.16

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

31

4

1

0

0

0

28

3

14

0

17

0

0

0

0

0

177

2

Від громадян на особистому прийомі

7

0

0

0

0

0

7

0

1

2

3

0

0

0

0

1

7

3

Через уповноважену особу

4

0

0

0

0

0

3

1

0

1

3

0

0

0

0

0

4

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

19

0

0

0

0

0

19

0

3

0

16

0

0

0

0

0

19

7

Від інших органів, установ організацій

21

1

0

0

0

0

18

3

1

0

20

0

0

0

0

0

25

 

Разом

82

5

1

0

0

0

75

7

19

3

59

0

0

0

0

1

232

1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

 

                                       

 

Додаток 2

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.01.16 по 31.12.16

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

1

Від громадян поштою

31

0

5

0

1

0

0

8

0

4

0

13

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

177

2

Від громадян на особистому прийомі

7

0

3

0

0

0

0

0

0

1

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

3

Через уповноважену особу

4

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

19

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

18

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

19

7

Від інших органів, установ організацій

21

0

4

0

2

0

0

2

0

0

0

13

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

25

 

Разом

82

0

14

0

3

0

0

10

0

5

0

50

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

232

1. Промислова політика ; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв'язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальний захист; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона здоров'я; 9. Комунальне господарство; 10. Житлова політика; 11. Екологія та природні ресурси; 12. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 13. Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт; 14. Культура та культурна спадщина, туризм; 15. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 16. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 17. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 18. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 19. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 20. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 21. Діяльність органів місцевого самоврядування; 22. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 23. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 24. Інше.

 

                                                         

 

 

Робота зі зверненнями громадян за період жовтень - грудень 2016 року

        До Управління за період жовтень - грудень 2016 року надійшло 15 запитів, а саме: 12 – від громадян, 1– від інших органів, установ, організацій та 2– від засобів масової інформації.

         У зверненнях були порушували наступні питання: про надання довідок щодо заробітної плати та реорганізацію організації; про надання інформації щодо розмірів прибережних захисних смуг; про надання дозволу на прокладання кабелю; про видобуток піску з р. Дніпро; про якість водних об’єктів; про погодження меж земельних ділянок та про отримання дозволу на розчистку русла р. Дніпро в м. Кам'янське.

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за IV квартал 2016 рік

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.10.16 по 31.12.16

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

7

1

1

0

0

0

7

0

3

0

4

0

0

0

0

0

9

2

Від громадян на особистому прийомі

3

0

0

0

0

0

3

0

0

0

2

0

0

0

0

1

3

3

Через уповноважену особу

2

0

0

0

0

0

1

1

0

1

1

0

0

0

0

0

2

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

2

0

0

0

0

0

2

0

0

0

2

0

0

0

0

0

2

7

Від інших органів, установ організацій

1

0

0

0

0

0

1

0

0

0

1

0

0

0

0

0

1

 

Разом

15

1

1

0

0

0

14

1

3

1

10

0

0

0

0

1

17

 

1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

Додаток 2

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.10.16 по 31.12.16

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

1

Від громадян поштою

7

0

1

0

0

0

0

2

0

2

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

9

2

Від громадян на особистому прийомі

3

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

3

Через уповноважену особу

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

7

Від інших органів, установ організацій

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

 

Разом

15

0

4

0

0

0

0

2

0

2

0

7

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

17

1. Промислова політика ; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв'язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальний захист; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона здоров'я; 9. Комунальне господарство; 10. Житлова політика; 11. Екологія та природні ресурси; 12. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 13. Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт; 14. Культура та культурна спадщина, туризм; 15. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 16. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 17. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 18. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 19. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 20. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 21. Діяльність органів місцевого самоврядування; 22. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 23. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 24. Інше.

                                                         

 

 

Робота зі зверненнями громадян за період липень - вересень 2016 року

      До Управління за період липень - вересень  2016 року надійшло 35 запитів, а саме: 16 – від громадян, 14– від інших органів, установ, організацій та 5– від засобів масової інформації.

         У зверненнях були порушували наступні питання: про перекриття дамби від рух автомототранспорту; про руйнування берегової лінії річки Десна; про облаштування приватної земельної ділянки; про надання переліку суб’єктів господарювання, які видобувають пісок та проводять роботи на землях водного фонду; про надання даних щодо ліміту використання води;  про загибель риби на р. Остер; про надання інформації щодо отримання ліцензії та дозволу на спецводокоритування; про спуск води на р. Базавлук в с. Шолохове; про надання первинних документів для оформлення пенсії; про надання інформації щодо ремонту дамби Київського водосховища; про погодження меж земельних ділянок; про надання інформації стосовно скидного каналу БСА; про надання інформації стосовно меж прибережно-охоронної зони обвідного каналу Київського водосховища в районі с. Осещина та про рівні води; про надання інформації стосовно БСА; про забруднення р. Сула у районі м. Лубни; про належність земельних ділянок за кадастровими номерами; про погодження розмірів прибережних захисних смуг; про екологічну ситуацію, яка склалася з екосистемами р. Дніпро; про розчистку та поглиблення р. Дніпро від моста Патона до моста Метро; про проведення перевірки на предмет засміченості та заболотяності в районі р. Десенка; про надання інформації щодо проблеми виникнення синьо-зелених водоростей на р. Дніпро; про санітарний та екологічний стан Київського та Кременчуцького водосховища; про те, як добратися водним шляхом з Києва до країн ЄС та про забудову прибережної смуги Вишгородського обвідного каналу.

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за ІIІ квартал 2016 року

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.07.16 по 30.09.16

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

11

0

0

0

0

0

10

1

4

0

7

0

0

0

0

0

11

2

Від громадян на особистому прийомі

1

0

0

0

0

0

1

0

0

0

1

0

0

0

0

0

1

3

Через уповноважену особу

2

0

0

0

0

0

2

0

0

0

2

0

0

0

0

0

2

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

7

0

0

0

0

0

7

0

3

0

4

0

0

0

0

0

7

7

Від інших органів, установ організацій

14

1

0

0

0

0

13

1

1

0

13

0

0

0

0

0

18

 

Разом

35

1

0

0

0

0

33

2

8

0

27

0

0

0

0

0

39

 

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

 

Додаток 2

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.07.16 по 30.09.16

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

1

Від громадян поштою

11

0

2

0

0

0

0

0

0

2

0

7

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

11

2

Від громадян на особистому прийомі

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

3

Через уповноважену особу

2

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0