днiпровське басейнове управлiння водних ресурсiв
Державне агентство водних ресурсів України
20 квітня 2018

Адреса

Київська обл., м. Вишгород,вул.
Київська, 10 В
тел. 04596 5 44 25, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

 

Робота зі зверненнями громадян за період січень-березень 2018 року

 

До Управління за період січень– березень 2018 року надійшло 16 запитів.

У зверненнях були порушені наступні питання: про надання довідок  стосовно стажу роботи (з місця роботи) та заробітної плати; стосовно технічних помилок Держгеокадастру відносно земельної ділянки ТОВ «Альтаір – 2012»; відносно адвокатського запиту О. Чубина щодо звернень Черкаської місцевої прокуратури стосовно земельних ділянок на території Свидівоцької сільської ради Черкаського району; інформація відносно статусу водойми озеро Конча; щодо вмісту у поверхневих водах загальних хімічних показників; щодо вирішення проблеми на берегах Канівського водосховища (руйнування берегової смуги); стосовно необхідності подачі звіту за формою 2-ТП водгосп.; щодо паспортів малих річок на території м. Києва; стосовно передачі з комунальної у державну власність (до сфери управління Держводагентства), свердловин вертикального дренажу Нікопольської протифільтраційної завіси; щодо порушення умов договору про встановлення земельного сервітуту; стосовно роботи насосної станції Бортничі – Вишеньки; відносно звернення народного депутата України Бандурова В. В. про запобігання виникненню надзвичайної ситуації у Кам’янсько – Дніпровському районі, пов’язаної з підтопленням.

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.


Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за І квартал 2018 року

  Додаток 1

                                         Довідка щодо роботи із зверненнями громадян                                    

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.01.18 по31.03.18

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

3

0

0

0

0

0

3

0

0

0

3

0

0

0

0

0

3

2

Від громадян на особистому прийомі

3

0

0

0

0

0

3

0

3

0

0

0

0

0

0

0

3

3

Через уповноважену особу

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

10

0

2

0

0

0

10

0

1

0

9

0

0

0

0

0

10

7

Від інших органів, установ організацій

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

Разом

16

0

2

0

0

0

16

0

4

0

12

0

0

0

0

0

16

1.Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.


Додаток 2

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.01.18  по 31.03.18

 

 

 

 

Звідки надійшли звернення

 

 

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

1

Від громадян поштою

3

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

2

Від громадян на особистому прийомі

3

0

0

0

0

0

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

3

Через уповноважену особу

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

           з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

10

0

9

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

10

7

Від інших органів, установ організацій

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

Разом

16

0

12

0

0

0

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

16

 

1. Промислова політика ; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв'язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальний захист; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона здоров'я; 9. Комунальне господарство; 10. Житлова політика; 11. Екологія та природні ресурси; 12. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 13. Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт; 14. Культура та культурна спадщина, туризм; 15. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 16. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 17. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 18. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 19. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 20. Діяльність місцевих органів виконавчої; 21. Діяльність органів місцевого самоврядування; 22. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 23. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 24. Інше.

                                                                              

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за 2017 рік

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.01.17 по 31.12.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

11

0

0

0

0

0

11

0

1

1

9

0

0

0

0

0

11

2

Від громадян на особистому прийомі

28

0

0

0

0

0

26

2

8

0

19

0

0

0

0

1

28

3

Через уповноважену особу

9

0

0

0

0

0

9

0

3

1

5

0

0

0

0

0

9

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

19

0

0

0

0

0

19

0

10

0

8

1

0

0

0

0

19

7

Від інших органів, установ організацій

5

0

0

0

0

0

4

1

1

0

3

0

0

0

0

1

5

 

Разом

72

0

0

0

0

0

69

3

23

2

44

1

0

0

0

2

72

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

                                       

 

Додаток 2

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.01.17  по 31.12.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

З них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

1

Від громадян поштою

11

0

1

0

0

0

0

1

0

0

0

9

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

11

2

Від громадян на особистому прийомі

28

0

11

1

0

0

0

9

0

0

0

6

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

28

3

Через уповноважену особу

9

0

4

0

0

0

0

1

0

0

0

2

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

8

4

Через органи влади

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

5

           з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

19

0

3

0

0

0

0

2

0

0

0

13

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

19

7

Від інших органів, установ організацій

5

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

 

Разом

72

0

23

1

0

0

0

13

0

0

0

32

1

0

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

72

1. Промислова політика ; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв'язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальний захист; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона здоров'я; 9. Комунальне господарство; 10. Житлова політика; 11. Екологія та природні ресурси; 12. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 13. Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт; 14. Культура та культурна спадщина, туризм; 15. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 16. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 17. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 18. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 19. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 20. Діяльність місцевих органів виконавчої; 21. Діяльність органів місцевого самоврядування; 22. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 23. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 24. Інше.

                                                         

 

 

Робота зі зверненнями громадян за період жовтнь-грудень 2017 року

 

До Управління за період жовтень – грудень  2017 року надійшло
23 запити.

         У зверненнях були порушені наступні питання: щодо надання довідок  про заробітну плату; щодо звільнення з посади; стосовно права на щорічну відпустку; щодо стану забруднення навколишнього природного середовища та моніторингу якості води у м. Києві; стосовно внесення відомостей до Державного земельного кадастру про земельну ділянку та виправлення технічної помилки у Публічній кадастровій карті України щодо місцезнаходження земельної ділянки; щодо незаконного встановлення паркана на гідротехнічній споруді; стосовно розробки Програми розвитку та рекреаційної діяльності ландшафтного заказника загальнодержавного значення «Козинський»; стосовно видобутку піску в акваторії р. Дніпро; стосовно річки Альта, яка протікає у Київській області; про основні показники водопостачання та водовідведення у розрізі районів та про використання та відведення свіжої води у розрізі окремих річок за період з 2009 по 2016 роки по Київській області; щодо якісного стану водних ресурсів (про фонові концентрації хімічних речовин у воді Канівського водосховища); щодо будівель та споруд зони відпочинку «Водний кордон» на алеї Героя України Семена Поташника, 2; стосовно договору оренди природного озера «Либідь (Орхидея)» (Дарницький район, м. Київ); щодо надання технічних умов для прокладання оптоволоконного кабелю вздовж захисної дамби  «Бортничі – Вишеньки»; щодо самостійного прибирання сухих, повалених та потенційно небезпечних дерев, що розташовані на земельних ділянках (Обслуговуючим кооперативом  СТ «Ластівка» та СТ «Івушка»); щодо правомірності відведення ділянок, які знаходяться вздовж дамби на землях захисної смуги; стосовно водойм, які розташовані на масиві «Конча – Заспа»; стосовно погодження проекту «Розчищення ділянки водойми в межах ОК «СК «Вікторія» Дарницького району м. Києва; щодо правових підстав виділення земельної ділянки у приватну власність та законності її використання із цільовим призначенням; щодо виконання звіту по формі 2-ТП (водгосп).

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за ІV квартал 2017 року

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.10.17 по 31.12.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

4

0

0

0

0

0

4

0

0

1

3

0

0

0

0

0

4

2

Від громадян на особистому прийомі

8

0

0

0

0

0

8

0

2

0

5

0

0

0

0

1

8

3

Через уповноважену особу

4

0

0

0

0

0

4

0

0

1

3

0

0

0

0

0

4

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

5

0

0

0

0

0

5

0

2

0

3

0

0

0

0

0

5

7

Від інших органів, установ організацій

2

0

0

0

0

0

2

0

0

0

2

0

0

0

0

0

2

 

Разом

23

0

0

0

0

0

23

0

4

2

16

0

0

0

0

1

23

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

                                       

 

Додаток 2

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.10.17  по 31.12.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

1

Від громадян поштою

4

0

1

0

0

0

0

1

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

2

Від громадян на особистому прийомі

8

0

4

0

0

0

0

2

0

0

0

1

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

8

3

Через уповноважену особу

4

0

2

0

0

0

0

1

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

           з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

5

0

1

0

0

0

0

1

0

0

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

7

Від інших органів, установ організацій

2

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

 

Разом

23

0

9

0

0

0

0

5

0

0

0

7

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

23

1. Промислова політика ; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв'язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальний захист; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона здоров'я; 9. Комунальне господарство; 10. Житлова політика; 11. Екологія та природні ресурси; 12. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 13. Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт; 14. Культура та культурна спадщина, туризм; 15. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 16. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 17. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 18. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 19. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 20. Діяльність місцевих органів виконавчої; 21. Діяльність органів місцевого самоврядування; 22. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 23. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 24. Інше.

                                                         

 

 

Робота зі зверненнями громадян за період липень-вересень 2017 року

  

До Управління за період липень – вересень  2017 року надійшло
17 запитів.

         У зверненнях були порушені наступні питання: про надання довідок  стосовно стажу роботи; стосовно забруднення річки Іква (притока річки Стир); про надання погодження на розміщення лінійної канатної дороги для вейкбордінгу; щодо проведення зйомок (проект «Половинки»); стосовно переходу земель водного фонду у приватну власність; інформація про стан води (хімічний склад) річок Полтавської області за 2016 рік; щодо реєстрації договорів земельного сервітуту; про надання дозволу та технічних умов на розробку проекту екологічного оздоровлення частини берега дренажного каналу захисного масиву «Конча–Заспа–Плюти», а також на прокладання кабелю через захисну дамбу «Конча–Заспа–Плюти»; стосовно забудови
в Вишгородському районі (с. Глібівка); щодо надання інформації по річках: Стугна та Здвиж (для навчальних цілей студентів та працівників); щодо видалення дерев на земельній ділянці, яка належить до захисної дамби Канівського водосховища.

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.

 

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за ІIІ квартал 2017 року

 

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.07.17 по 30.09.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

Від громадян на особистому прийомі

9

0

0

0

0

0

7

2

3

0

6

0

0

0

0

0

9

3

Через уповноважену особу

3

0

0

0

0

0

3

0

2

0

1

0

0

0

0

0

3

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

5

0

0

0

0

0

5

0

3

0

2

0

0

0

0

0

5

7

Від інших органів, установ організацій

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

Разом

17

0

0

0

0

0

15

2

8

0

9

0

0

0

0

0

17

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

                                       

 

 

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.07.17 по 30.09.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

Від громадян на особистому прийомі

9

0

0

0

0

0

7

2

3

0

6

0

0

0

0

0

9

3

Через уповноважену особу

3

0

0

0

0

0

3

0

2

0

1

0

0

0

0

0

3

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

5

0

0

0

0

0

5

0

3

0

2

0

0

0

0

0

5

7

Від інших органів, установ організацій

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

Разом

17

0

0

0

0

0

15

2

8

0

9

0

0

0

0

0

17

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

                                       

 

 

 

Робота зі зверненнями громадян за період квітень - червень 2017 року

    До Управління за період квітень - червень  2017 року до Управління надійшло 19 запитів, а саме: 17 – від громадян, 2– від інших органів, установ, організацій.

                 У зверненнях були порушували наступні питання: про надання довідок щодо заробітної плати; щодо надання матеріальної допомоги; про погодження меж земельних ділянок, проектної документації; про надання дозволу на проведення впорядкування та облаштування верхового укосу навколо шлюзу №6 на дренажному каналі захисного масиву «Конча-Заспа-Плюти»; про надання інформації щодо залягання грунтових вод в районі с. Осещина (Київської області), стосовно прогнозованих рівнів поверхневих вод при проходженні паводків; надання інформації щодо дозволу на встановлення земельного сервітуту; інформація щодо сезонної температури вод Дніпра у місцях відбору проб, насиченості киснемта якості води; щодо забруднення р. Здвиж в селі Калинівка (Макарівський район); щодо забудови прибережної захисної смуги малої річки Дніприк та засипання джерел, які її живлять; про надання інформації щодо дренажного каналу дамби Київської ГЕС; стосовно обмежень руху автотранспорту (безперешкодного доступу до власної земельної ділянки).

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за IІ квартал 2017 рік

 

 

Додаток 1

                                                                                                                      Довідка щодо роботи із зверненнями громадян                                            

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.04.17 по 30.06.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

Від громадян на особистому прийомі

9

0

0

0

0

0

9

0

3

0

6

0

0

0

0

0

9

3

Через уповноважену особу

1

0

0

0

0

0

1

0

0

0

1

0

0

0

0

0

1

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

7

0

0

0

0

0

7

0

4

0

3

0

0

0

0

0

7

7

Від інших органів, установ організацій

2

0

0

0

0

0

2

0

1

0

0

0

0

0

0

1

2

 

Разом

19

0

0

0

0

0

19

0

8

0

10

0

0

0

0

1

19

 

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

 

Додаток 2

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.04.17  по 30.06.17

 

 

 

 

 

Звідки надійшли звернення

 

 

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10