днiпровське басейнове управлiння водних ресурсiв
Державне агентство водних ресурсів України
24 жовтня 2017

Адреса

Київська обл., м. Вишгород,вул.
Київська, 10 В
тел. 04596 5 44 25, Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

 

Робота зі зверненнями громадян за період липень-вересень 2017 року

  

До Управління за період липень – вересень  2017 року надійшло
17 запитів.

         У зверненнях були порушені наступні питання: про надання довідок  стосовно стажу роботи; стосовно забруднення річки Іква (притока річки Стир); про надання погодження на розміщення лінійної канатної дороги для вейкбордінгу; щодо проведення зйомок (проект «Половинки»); стосовно переходу земель водного фонду у приватну власність; інформація про стан води (хімічний склад) річок Полтавської області за 2016 рік; щодо реєстрації договорів земельного сервітуту; про надання дозволу та технічних умов на розробку проекту екологічного оздоровлення частини берега дренажного каналу захисного масиву «Конча–Заспа–Плюти», а також на прокладання кабелю через захисну дамбу «Конча–Заспа–Плюти»; стосовно забудови
в Вишгородському районі (с. Глібівка); щодо надання інформації по річках: Стугна та Здвиж (для навчальних цілей студентів та працівників); щодо видалення дерев на земельній ділянці, яка належить до захисної дамби Канівського водосховища.

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.

 

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за ІIІ квартал 2017 року

 

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.04.17 по 30.06.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

Від громадян на особистому прийомі

9

0

0

0

0

0

7

2

3

0

6

0

0

0

0

0

9

3

Через уповноважену особу

3

0

0

0

0

0

3

0

2

0

1

0

0

0

0

0

3

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

5

0

0

0

0

0

5

0

3

0

2

0

0

0

0

0

5

7

Від інших органів, установ організацій

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

Разом

17

0

0

0

0

0

15

2

8

0

9

0

0

0

0

0

17

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

                                       

 

 

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.04.17 по 30.06.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

Від громадян на особистому прийомі

9

0

0

0

0

0

7

2

3

0

6

0

0

0

0

0

9

3

Через уповноважену особу

3

0

0

0

0

0

3

0

2

0

1

0

0

0

0

0

3

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

5

0

0

0

0

0

5

0

3

0

2

0

0

0

0

0

5

7

Від інших органів, установ організацій

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

Разом

17

0

0

0

0

0

15

2

8

0

9

0

0

0

0

0

17

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

                                       

 

 

 

Робота зі зверненнями громадян за період квітень - червень 2017 року

    До Управління за період квітень - червень  2017 року до Управління надійшло 19 запитів, а саме: 17 – від громадян, 2– від інших органів, установ, організацій.

                 У зверненнях були порушували наступні питання: про надання довідок щодо заробітної плати; щодо надання матеріальної допомоги; про погодження меж земельних ділянок, проектної документації; про надання дозволу на проведення впорядкування та облаштування верхового укосу навколо шлюзу №6 на дренажному каналі захисного масиву «Конча-Заспа-Плюти»; про надання інформації щодо залягання грунтових вод в районі с. Осещина (Київської області), стосовно прогнозованих рівнів поверхневих вод при проходженні паводків; надання інформації щодо дозволу на встановлення земельного сервітуту; інформація щодо сезонної температури вод Дніпра у місцях відбору проб, насиченості киснемта якості води; щодо забруднення р. Здвиж в селі Калинівка (Макарівський район); щодо забудови прибережної захисної смуги малої річки Дніприк та засипання джерел, які її живлять; про надання інформації щодо дренажного каналу дамби Київської ГЕС; стосовно обмежень руху автотранспорту (безперешкодного доступу до власної земельної ділянки).

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за IІ квартал 2017 рік

 

 

Додаток 1

                                                                                                                      Довідка щодо роботи із зверненнями громадян                                            

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.04.17 по 30.06.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

Від громадян на особистому прийомі

9

0

0

0

0

0

9

0

3

0

6

0

0

0

0

0

9

3

Через уповноважену особу

1

0

0

0

0

0

1

0

0

0

1

0

0

0

0

0

1

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

7

0

0

0

0

0

7

0

4

0

3

0

0

0

0

0

7

7

Від інших органів, установ організацій

2

0

0

0

0

0

2

0

1

0

0

0

0

0

0

1

2

 

Разом

19

0

0

0

0

0

19

0

8

0

10

0

0

0

0

1

19

 

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

 

Додаток 2

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.04.17  по 30.06.17

 

 

 

 

 

Звідки надійшли звернення

 

 

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З них

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

1

Від громадян поштою

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

Від громадян на особистому прийомі

9

0

0

1

0

0

0

5

0

0

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

9

3

Через уповноважену особу

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

           з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

7

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

7

Від інших органів, установ організацій

2

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

 

Разом

19

0

2

1

0

0

0

5

0

0

0

11

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

19

 

1. Промислова політика ; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв'язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальний захист; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона здоров'я; 9. Комунальне господарство; 10. Житлова політика; 11. Екологія та природні ресурси; 12. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 13. Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт; 14. Культура та культурна спадщина, туризм; 15. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 16. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 17. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 18. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 19. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 20. Діяльність місцевих органів виконавчої; 21. Діяльність органів місцевого самоврядування; 22. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 23. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 24. Інше.

 

                                                         

 

 

 

Робота зі зверненнями громадян за період січень - березень 2017 року

    До Управління за період січень – березень  2017 року до Управління надійшло 13 запитів, а саме: 12 – від громадян, 1– від інших органів, установ, організацій.

         У зверненнях були порушували наступні питання: про надання довідок щодо заробітної плати; про надання інформації про р. Десну з врахуванням графічних матеріалів; про погодження меж земельних ділянок; про надання інформації щодо обвідного каналу Київського водосховища; про надання інформації стосовно Шолохівського водосховища та стану води; про перекриття дамби та затоплення прилеглої території та про організацію зйомки.

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за I квартал 2017 рік

 

                                                                                                                                                                                                                                    Додаток 1

                                                  Довідка щодо роботи із зверненнями громадян                                             

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.01.17 по 31.03.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

7

0

0

0

0

0

7

0

1

0

6

0

0

0

0

0

7

2

Від громадян на особистому прийомі

2

0

0

0

0

0

2

0

0

0

2

0

0

0

0

0

2

3

Через уповноважену особу

1

0

0

0

0

0

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

1

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

2

0

0

0

0

0

2

0

1

0

0

1

0

0

0

0

2

7

Від інших органів, установ організацій

1

0

0

0

0

0

0

1

0

0

1

0

0

0

0

0

1

 

Разом

13

0

0

0

0

0

12

1

3

0

8

1

0

0

0

0

13

 

  1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

                                                                                                                                                                                           Додаток 2

 

 

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.01.17  по 31.03.17

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

1

Від громадян поштою

7

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

2

Від громадян на особистому прийомі

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

3

Через уповноважену особу

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

           з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

2

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

2

7

Від інших органів, установ організацій

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

 

Разом

13

0

1

0

0

0

0

1

0

0

0

11

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

13

1. Промислова політика ; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв'язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальний захист; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона здоров'я; 9. Комунальне господарство; 10. Житлова політика; 11. Екологія та природні ресурси; 12. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 13. Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт; 14. Культура та культурна спадщина, туризм; 15. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 16. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 17. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 18. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 19. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 20. Діяльність місцевих органів виконавчої; 21. Діяльність органів місцевого самоврядування; 22. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 23. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 24. Інше.

                                                         

 

 

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за 2016 рік

 

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.01.16 по 31.12.16

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

31

4

1

0

0

0

28

3

14

0

17

0

0

0

0

0

177

2

Від громадян на особистому прийомі

7

0

0

0

0

0

7

0

1

2

3

0

0

0

0

1

7

3

Через уповноважену особу

4

0

0

0

0

0

3

1

0

1

3

0

0

0

0

0

4

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

             з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

19

0

0

0

0

0

19

0

3

0

16

0

0

0

0

0

19

7

Від інших органів, установ організацій

21

1

0

0

0

0

18

3

1

0

20

0

0

0

0

0

25

 

Разом

82

5

1

0

0

0

75

7

19

3

59

0

0

0

0

1

232

1. Колективних; 2. Повторних; 3. Від героїв, інвалідів ВВВ; 4. Від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки; 5. Пропозиції; 6. Заяви, клопотання; 7. Скарги; 8. Вирішено позитивно; 9. Відмовлено у задоволенні; 10. Дано роз'яснення; 11. Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян"; 12. Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"; 13. Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян»; 14. Розглянуто, надано відповідь з порушенням термінів; 15. У стадії розгляду.

 

 

                                       

 

Додаток 2

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровське басейнове управління водних ресурсів

що надійшли за період з 01.01.16 по 31.12.16

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зних

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількість громадян, що звернулися

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

 

1

Від громадян поштою

31

0

5

0

1

0

0

8

0

4

0

13

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

177

2

Від громадян на особистому прийомі

7

0

3

0

0

0

0

0

0

1

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

7

3

Через уповноважену особу

4

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

4

Через органи влади

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

5

з них від КМУ

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

6

Через засоби масової інформації

19

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

18

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

19

7

Від інших органів, установ організацій

21

0

4

0

2

0

0

2

0

0

0

13

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

25

 

Разом

82

0

14

0

3

0

0

10

0

5

0

50

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

232

1. Промислова політика ; 2. Аграрна політика і земельні відносини; 3. Транспорт і зв'язок; 4. Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво; 5. Фінансова, податкова, митна політика; 6. Соціальний захист; 7. Праця і заробітна плата; 8. Охорона здоров'я; 9. Комунальне господарство; 10. Житлова політика; 11. Екологія та природні ресурси; 12. Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян; 13. Сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт; 14. Культура та культурна спадщина, туризм; 15. Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність; 16. Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації; 17. Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини; 18. Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України; 19. Діяльність центральних органів виконавчої влади; 20. Діяльність місцевих органів виконавчої влади; 21. Діяльність органів місцевого самоврядування; 22. Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини; 23. Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій; 24. Інше.

 

                                                         

 

 

Робота зі зверненнями громадян за період жовтень - грудень 2016 року

        До Управління за період жовтень - грудень 2016 року надійшло 15 запитів, а саме: 12 – від громадян, 1– від інших органів, установ, організацій та 2– від засобів масової інформації.

         У зверненнях були порушували наступні питання: про надання довідок щодо заробітної плати та реорганізацію організації; про надання інформації щодо розмірів прибережних захисних смуг; про надання дозволу на прокладання кабелю; про видобуток піску з р. Дніпро; про якість водних об’єктів; про погодження меж земельних ділянок та про отримання дозволу на розчистку русла р. Дніпро в м. Кам'янське.

         Усі звернення були розглянуті та надані відповіді у встановлені законодавством терміни. Відповіді направлені без порушення термінів виконання.

Довідки щодо роботи із зверненнями громадян за IV квартал 2016 рік

Додаток 1

Довідка щодо роботи із зверненнями громадян

Дніпровського басейнового управління водних ресурсів,

що надійшли за період з 01.10.16 по 31.12.16

Звідки надійшли звернення

Кількість звернень

З них

Кількість громадян, що звернулися

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

1

Від громадян поштою

7

1

1

0

0

0

7

0</